Dr dree ft Snoop doog - The Next Episode

Woho! Kolla vad jag har varit duktig och lärt mig en massa. Okej, de va inte så svårt men ändå! ( Nu borde verkligen lilla Klas ge mig det där MVGet jag så gärna vill ha i multimedia kanske skulle man skicka en länk? ;D )

Känner mig väldigt produktiv både här och på praktiken. Båda broschyrerna som vi arbetat med är i princip färdiga. Nu gäller det vara att finslipa på lite små detaljer och kolla igenom så att texterna stämmet. Och till sist men inte minst ska vi välja papperstyper. Har suttit idag och känt och klämt på massa olika sorter från "MAP". Vi får väl se vad de bli ;) otroligt intressant, erkänn!

Snart kommer det lite trevligt folk hit ( elleeeeer?) och jag har snart druckit upp en och en halv liter ... vatten!
Imorgon ska vi passa Vovve hela dagen, lilla bizmopizmopom, tejphund och dumhund!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0