James Blunt - Same mistake

helt sjukt vad vi inte gör ett piss i skolan. Idag bröjade vi halv ett, Svenska. Satt och tjötade om studenten och vår kära fröken berättade om sin student för oss. Lite betyg-snack sen naturkunskap. Där spelade vi BINGO xD Haha snacka om att det är otroligt meningslöst egentligen, vi skulle lika gärna kunna sluta imorgon. Börjar bli ganska scarry nu, nu är det fan för nära för att det ska kunna kännas verkligt.

Undra om verkligen studenten är sådär otroligt rolig och en av de bästa dagarna i ens liv. Eller är det bara så att "det ska va de" så alla inbillar sig att de är så. Det är egentligen otroligt sorgligt, speciellt när det är svårt att få jobb. Det är ju inte direkt så att man aldrig behöver studera mer i helva sitt liv. Jag menar att i det samhälle som är idag så måste man ju plugga mer för att få ett bra jobb. Man kan ju skita i de och ha något ica-jobb eller städjobb men nej de vill jag inte.
Fast jag tänker ju inte börja högskola direkt för de. hm, jag ska då alltid vara så komplicerad för mig själv. (och jag måste dela med mig av det också, viktigt!)

Nu är faktsikt allt fixad inför studenten, förutom lite alkohol då men de löser jag nästa vecka tänkte jag!
Idag ska jag åka och kolla på balklänningen för kanske sista gången (den blir ju sydd av en vi känner) om jag hinner!

Imorgon ska vi dra Malmö på UrbanArts Manifestation & Just Writing My name!
De kommer bli så jävla fett hoppas jag! :D
Vädret ska va najs också läste jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0