MBMA - Placebola


Det lönar sig att vara en duktig flicka. Putsat fönster, tagit ner mattor och gardiner, ätit god mat, fått jordgubbsplantor, flaskor och två blommor & femhundraspänn såklart!

Har dessutom övningskört idag en hel del. Måste säga att jag är sjukt duktig.
Alla mina övningar i mina drömmar visar sig! Måste ta körkort så att jag kan börja drömma om något annat.
Inatt drömde jag dock att Elin och jag åkta flumride och nej det var inte så roligt som IRL.
Hon hoppade ur innan sista fallet för att putta ner mig! Så där hängde jag i den där saken man åkte i och ja, dog nästan! Och i förgår försökte Daniel mörda mig också!
Är detta ett tecken? Vad betyder det, vart är alla drömtydare när man behöver dom?




"ett minne blott, det är inne med brott
jag håller andan, kväver mig själv med pannband
som jag väver själv, kollar på pang pang
trollar med sammanhang och samband
pissar i din ankdam
sabbar din samklang, sabbar din kampanj"
Mbma -placebola

Kommentarer
Postat av: Pissen

Det betyder ju en jävla massa tur att drömma om döden har jag hört :)

2009-05-11 @ 12:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0