så slappna av

Wallah, feting dag idag må jag säga. Solen skiner, glass på bryggan med trevligt folk och knappt någon skola på två veckor framöver! Fick till och med VG i Mediekunskap som jag knappt trodde jag skulle få G i :D Pepp!

Har precis skrivit ut inbjudningskort till min studentfest också så ska skicka de snart, typ idag var väl tanken! Sen blir det iväg och checka balklänningen hur de blir, om vi ska sy lite till på den. Tror de kommer bli grymt :) Nu börjar det verkligen närma sig och det pirra lite smått i magen när man tänker på de.

helt otroligt hur man kan bli så glad av värme och solljus.Allt negativit försvinner bort med vinden och allt är helt underbart! wohoo. Nej jag måste nog ut i solen och bli ännu gladare, som sagt som hederlig svensk kan man ju inte sitta vid datorn när solen skiner ;D haha

Puss på er!


(random väg i Afrika)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0