Säkert - Det kommer bara leda till nåt ont

Jag måste hitta min dröm. Måste hitta någonting att kämpa och verkligen brinner för. (Nu tänker kjag inte på familj, pojkvän och vänner). Började dagen med att vara på arbetsförmedlingen med skolan och få lite information, då började tankarna snurra. Vad vill jag göra, vad vill jag bli när jag blir stor? Jag vet inte.

Funderade hela min promenad hem på vad jag tycker om att göra. Först kom graf-delen upp efter att jag fått reda på betyg och så. Känner mig inte helt fullständig, som att jag bara lägger halva hjärtat i de jag gör i stället för hela. Jag kommer aldrig hela vägen och blir aldrig riktigt nöjd. Mitt tålamod är för litet för att fortsätta och jag är för envis för att fråga om hjälp. Sen i skolan har jag tydligen frågat om för mycket hjälp, men jag tycker inte att jag har fått någon hjälp för att ta mig frammåt. Allt jag gör är bra och inte dåligt men inte jättebra. Så jävla lagom.

Men jag känner att jag måste hitta något. Musik, måla, sy, sjunga, inredning, skriva?
Jag vet inte. Jag vet aldrig någonting.
Frustrerande och förvirrande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0