The Cardigans - I need some fine wine and you, you need to be nicer

Sjung om studentens lyckliga dar. Nu är det bara två veckor kvar på praktiken och ungefär en och en halv vecka kvar i skolan. Vilket antagligen kommer spenderas med mycket fika, dekoration, nervositet, adrenalin och panik. Nu är allting FÖR verkligt, verklighetsbaserade saker är liksom inte min grej. Precis som Pölsa, pölsa och jag är ganska lika på de sättet. Känns rätt bra, rätt bra i alla fall... Nej Sofia sluta med Smala-sussie replikerna!

Tur för mig som har fått sommarjobb på min praktik plats, good for me "så att säga". Synd för andra må jag säga, jag känner med er (not, jag har ingen sympati i min kropp).

Tog med mig lite "Antika" flaskor/burkar från min kära mormor igår som jag tänkte omvandla till vackra ljus som den lilla fixare jag är. Jag är väldigt bra på att fixa men jag är mindre bra på de där med tålamod och att avsluta saker. Fast solen skiner ju och eftersom man är Svenne MÅSTE man ju fan ut i solen för det kan ju vara den sista man får!?

Herregud kan ni tänka er, alla dessa svenne-problem. De är fan inte lätt asså.



Hey hey hey, gjorde denna för ett tag sen. Inte helt färdig men ändå ^^
texten från låten  Chords - Get off mi couch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0