a better place

Well see what you wanna see. You should see it all.
Well take what you want from me. You deserve it all.
Nine times out of ten our hearts just get dissolved.
Well I want a better place or just a better way to fall.


Modest mouse lyser upp min dag! Nu är jag pigg som en mört och mest bara väntar på att promenera in till stan och fika med henkepenk.

Inatt behövde jag lite omväxling så beslöt mig för att sova som pippi, med fötterna på kudden! Faktiskt så brukar det fungera när man inte kan sova. Förr brukade jag använda mig av de ganska ofta när sömnlösheten knackade på, golvet fungerade ibland väldigt bra :p haha Så ja då vet vi det allihop.

Thank you for listening
Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0