and we have all floath on okey

Fixade till mig Mp3n ändå så slapp traska ner till stan i tystnad! Har precis ätit sallad och kollat på South park ;) Som blivit lite av min nya grej nu efter Arkivx och Morden i midsomer, byter till lite mer komik. Nu kollade jag på avsnittet "Cartman sucks", och ja av någon anledning stoppar Cartman Butters penis i sin mun och tar kort :P Och bla bla bla vilket leder till att Butters får åka på ett läger för "små förvirrade pojkar", alltså gay... Titta själva ;)

Jag fryser ihjäl mig i vårt kära lilla land. Tankarna svävar till varmare breddgrader så här års. Men det närmsta jag kommer är antagligen Danmark. Som jag råkar ha "åk 2 betala för 1" grej genom idrottsrabatten så snart ska jag och Daniel ta oss en sväng dit :) Men det hjälper ju inte och man sitter ändå och tittar på sistaminuten-resorna.



o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0