Det löser sig

För att tvätta ett badkar är det en väldigt god förutsättning om man har rena fötter. Har jag upptäckt idag. Ska nämligen lägga mig i karet med inpackning och njuta av livet så här vid lunch.. och läsa teori.. AMAZING! Nej men det löser säg som Timbuktu precis skrålade ut genom högtalarna. Eftersom jag inte pluggande någonting alls igår får jag lägga allt på idag istället. Funderade på det där förut med att man inte har någonting att göra på dagarna. Det kanske vore roligare om man gick i skolan?

NEJ, kom jag fram till. Jag har de jävligt gött nu, kanske inte att vara i den här situationen under en längre period. Det skulle nog driva mig till vansinne. Men jag gillar ändå att vakna upp på morgonen och kunna ta det lugnt. Dricka flera koppar kaffe bara för att jag hinner och titta på morgontv på Tv4. Jag gillar Malou, hon är mysig. Självklart vill jag ju arbeta också som jag skrivit förut. Men det handlar om att gilla läget och tänka att Det löser sig!

Nu ropar badet på mig

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0