russin fingrar

Sitter och beundrar mina fingrar efter ett väldigt långt bad. Fastnade nämligen i "full proof" på 6an (ja vi har Tv i badrummet), förstod inte riktigt om det skulle vara en vanlig action film eller en actionkomedi. Och sen undrar jag hur lite kameror dom hade på de där stället dom rånade?

& nu efter att jag badat och tagit det lugnt en stund känns allting mycket bättre. Imorgon går jag till jobbet och försöker vara där så länge jag kan så får vi hoppas att dom kommer på att jag behövs. För jag behöver bli ganska behövd. Fredag är det imorgon också! Bra skit!

Här är glasögonen förresten och såhär ligger det till. Antingen bara ett par märkesbågar och då behöver jag inte betala synundersökningen. Eller ett par märkesbågar och ett annat par gratis! What tooo doo.. Dom längst ner till höger med ful prislapp är dom jag kan få på köpet ;)  nej man ser knappt någon skillnad på dom svarta, inte jag iallafall men jag är ju den som behöver glasögon så jag ska väl bara hålla käften.

 

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0