fan inte lätt alltså

De va fan inte så lätt som man kan tro att göa "scrapbook" julkort! Det är mest det där med att Ctrl+Z inte riktigt vill fungera i verkligheten (jag tänkte skriva IRL men tyckte de va lite väl nördigt :/). Eftersom jag lidar av lite besultsångest gör det inte hela saken lättare. Men man får ju börja någonstans?

Tyvärr blev det inte sådär mysigt jag tänkt mig ha ikväll, broshan stannade nämligen hemma ändå. Men de va skönt bara de, nu när dom är hemma bankar det i taket (alltså deras golv=mitt tak) och jag blir bara irriterad och får ont i huvudet. Haha, jag tycker det är så kul att skratta åt mig själv för lite "dagens i-landsproblem" är det ju.

Men vafan, nu har jag verkligen ont i huvudet
Inbillar jag mig själv?

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0