FniZzZ

Det missuppfattades tydligen rätt grovt igår, men iallafall så var det inte någon utflyttningsfest. Det blev hemma kväll och film istället. Men de va mys! Idag har jag spenderat väldigt lång tid med att titta på när Daniel och Robin plockade isär bilen och kollade in drivknuten. Som är pannkaka, wii. Sen övningskört den fina vägen hem (aka sjuntorpsvägen) utan övningskörningsskylt och lite för hög hastighet.

Jag längtar som jag vet inte vad tills det dimper ner ett mail från hunduppfödaren om att min pojk kommit! Imorgon är det ju beräknat som jag tjatat om så mycket. Men, om en stund bär det av till DAHOOD, KRG, Kronogården! Sexparty står på schemat hos Ronja :) Efter det får vi se vad som styrs, antagligen hem och kolla film eller något annat myspys. För nu har jag gått in i mitt chillemode för ett tag framöver.

Peace
Over and out




Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH, jag vill träffa honom när du äntligen fått hem wowwen!!!XD dom e så söt jag bajjar på mig!!



Haha sexparty you say^^, detta ska tommy få höra ;). hoppas du får tag i något skoj, du kanske ska satsa på den abnorma svarta doldon denna gången då^^

2009-11-14 @ 19:14:43
Postat av: Amilia

de var från mig! haha

2009-11-14 @ 19:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0