good news for people who loves bad news

Och nej jag har verkligen inte pluggat någonting. Det bara vill sig inte, sen är det mycket roligare att göra julkort och sitta vid datorn. Det kan ju vara en anledning, nej men lite frågor i spelet ska jag ändå hinna göra innan det är time for bed. Här är vad jag hittils lyckats åstakomma i mitt pysslande :P haha inte mycket att hänga i granen direkt men dom blir nog glada ändå. Man måste ju lära sig så får börja någonstans. Den längst ner är inte färdig heller som man kan se.




HAHAHA och jag kunde inte riktigt låta bli, hon ser ut som ett monster! :D
Jag tänke att dessa människor kanske inte ville vikas ut så fixade lite :P

Har blivit helt frälst av "Good news for people who loves vad news" IGEN. Jag kan inte sluta lyssna på skivan, men jag har inte tröttnat än så får väl se när det händer och det tar ännu ett halvår innan jag tar upp det igen och kör samma visa.

Imorgon är det "operation försöka beställa nya glasögon"
Dessutom! På söndag är det beräknat att min lilla pojke kommeeeer! TiHi FnIzZz

Cheers
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0