Jesus christ! How did we get mixed up with that gang of psychotic bigots?

Jag har bytt tandborste! Jag tyckte att det var dags, nu är den mer rosa än lila. Jag gillar lila, och jag tycker att färger borde stavas med storbokstav som namn. Jag dricker kaffe ur en stor vit mugg med deformerade prickar på. Jag tror att detta skulle klassas som en text med påtok för mycket upprepning.

Så jag ska sluta nu.

Min antipati kämpar om utrymme med mitt ego
Och min medkänsla ser på, fullkomligt ointresserad
Dresserad att låta allt rinna av som den vore impregnerad
Dränerad, om du försvinner, tror du det känns i mig?
Har ingen gräns i mig
För mätt för att svälja min stolthet
För stel för att böja mig
Och jag vet att inte folk vet
Håll dig till vad du har en aning om och håll sedan käften
Håller en våldsfest i mitt kranium och du är hedersgästen
Ingen kommer ut förrän jag visar upp segergesten
Men jag är mest en egotrippad, redigt vrickad jävel
Om man får tro vad som sägs är jag en fitta även
Som inte hittar vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0