kill the body and the head will die

Pasta är bäst, mamma sa till mig härom dagen att jag kommer bli en spaghetti. Kändes inte helt fel, lång och smal. Pasta, fetaost, rödlök, ketchup och mexicanasås det är riktigt bra skit. Kom hem för en liten stund sen från Lillin (eller rättare sagt hennes brors lägenhet som hon tar över ibland). Malade kaffe, drack väldigt starkt kaffe och kollade på schizofolk på tv. Mysigt.

Så jag tänkte fortsätta i samma spår och spendera min ensama kväll och kolla på en dokumentär om han den där gulliga killen Thomas Quick. Få se vad han har haft för sig, den lilla busen!

Och nej, nu orkade jag inte lägga in några bilder Elin så det för du vara utan. Men nu fick du ju någonting att läsa iallafall!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0