painted in blood

Nu efter jobbet har jag suttit och tittat på "mannen som talar med hundar" en stund. Och nu när jag gick ner till datorn fick jag se det här. Molly med en av valparna, hon tar så bra hand om dom! Som uppfödaren skrev ser dom nog mest ut som små råttor men jag tycker att dom är helt underbart söta!


 

Senare blir det till dahood denna helgen också! ;p Sedan antagligen utgång och som alltid betyder det backstage. Börjar bli tröttsamt, mest för att det är så lite, varmt och dålig luft :P Men de ska bli kul ändå, hoppas dom fixar större lokal snart bara! :p Lyckades slå i min häl förut när jag gick ner för trappen. Undrade hur fan de kunde göra så ont och när jag tog av mig strumpan. Blod överallt! Haha, men det verkar ha lugnat ner sig nu. Mysigt, om nom.

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0