the frog-eyed woman clawed feverishly at his belt

Helg = annat att göra än att sitta vid datorn = dåligt med uppdatering.

Fredag blev det ju dahood och Ronja som fyllde 18! :) Meningen var att vi alla skulle dra till backstage men det slutade med att vi stannade kvar hos dom istället. Kändes inte värt det när det kostar hundrasvenskariksdaler. Verkligen inte värt det. Men det var en nice kväll med nostalgi musik, rosa cowboyhatt och mycket klapp på huvudet.

lördag däremot var en fattybombom dag! Jag och myman åkte och köpte thaimat, en chipspåse, en coca cola och en stor jävla godispåse! Hemköp lurar en som alla andra med sina stora jävla påsar. Men south park och massa godis är aldrig fel.

Idag ska jag ut i regnet och gå ut med Tääldhaa, Daniels syster vovve! Och plugga ihjäl mig.. så ska sluta sitta här och försöka läsa boken och göra lite frågor i den där andra boken. Jag är överlycklig över hur min vecka kommer spenderas.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0