Vi kan spela relationshockey med varandra istället

PSTQ - Vill inte/kan inte

Jag är trött på att du blir så stött och lipig i situationer

När det var ditt svindumma arsle som startade diskussionen
Personligen, om du provar skon igen, kommer den passa
Och stig in i mitt växthus, jag har stenblock om du vill kasta
Men lasta mig för varje gång jag är för trött och gnällig
Men snälla, sluta kommunicera med mig om så bara tillfälligt
Vi kan spela relationshockey med varandra istället
Eller är det så att det gäller mig? Trodde inte det heller
Skäller för att mitt beteende inte är ett leende och ett glatt ’hej’
Ack nej, har inte tid eller ork, men det borde jag nog sagt dig
Säg, har alla såna dagar då alla verkar överflödiga
Vänner, familj, flickvän och alla andra bedrövliga dödliga
Jag tar väl behövliga pauser, håller mig undan och surar
Undan småskurar med hörlurar, och blundar och surar
Lurar på vad fan allt ska vara bra för, det är skit mest
Ja, för att ta för sig och låta nån annan komma på vit häst
Livet är en spritfest, och jag har fem liter billig etanol
Jag ville bättra på min glädje, tills den frätte hål
I min lyckliga mask, för jag står och ler som om det krävs
En stor man att gråta, och en större för att skratta åt honom

"Ingen av er är värd ett skit"
Vill inte höra, kan inte svara
Vill inte retas, kan inte be
Vill inte störa, kan inte vara
Vill inte veta, kan inte se
Vill inte göra, kan inte bara
Vill inte leka, kan inte ge
Vill inte röra, kan inte
Vill inte, kan inte
"Ingen av er är värd ett skit"


Drar ner till stan och strosar runt en stund innan det är dags för fika med Slezak. Ypperligt trevligt då man inte sett henne på ett taf (typ en vecka :O). Så nu är min isolering slut kan man säga. Senare blir det vattenpalatset! Va där förra året, ungefär vid den här tiden tror jag till och med! Det är bra skit.

Thank you for listening
Over and out

Kommentarer
Postat av: Hampus

Hälsa Slezak från mig en stor kram!

2009-11-07 @ 22:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0