We're right in the middle of a fucking reptile zoo!

Stackars lilla Trollhättan, nu drar sig Koenigsegg ur Saab-affären. "Processen tog för lång tid", ja tro fan att man drar sig ur! (Ja och ursäkta alla, jag tycker också att det är jätte tråkigt) Vad är det som tar sån tid? Dom ska analysera och se om Koenigsegg verkligen passar som ägare av saab. Har dom något val? Neeeeej! Det är ett jävla krångel med allt som verkligen inte borde vara krångligt. Hade jag varit ägare för Saab, det går skit och någon vill köpa skiten så hade jag ju tagit dealen på två röda och sprungit fort som fan därifrån! Människor tänker för mycket, ungeför som när jag ska bestäma vad jag ska äta till lunch. Hallepluppsenen Saab, Skyll er själva!

haha, upptäckte precis
att jag låg väldigt mycket före klockan i huvudet nu när jag såg att den egentligen var halv tio. Tänkte att jag var tvungen att skynda mig ut i regnet, men ikke. Idag ska jag och Tilda ut och traska nämligen (jag vill skriva tämligen hela tiden istället för nämligen). Men det kanske är tur att det är tråkigt väder för då har jag inte så många andra alternativ än att sitta och plugga.. eller sitta vid datorn, eller kolla på film om seriemördare, eller göra julkort, eller.. ja ni fattar grejen.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0