blandade känslor

Hej och hå. här sitter jag med färg i håret som snart ska tas ut, ingen skillnad - bara förbättring!

Har färövrigt lite blandade känslor just nu. Älskar vädret, jag vill ute och frodas bland alla gula orange röda löv och kasta dom i luften. Ska hem till Jessika om en stund och mysa med henne med lite lunch och sånt där gott. Sen blir jag jävligt irriterad när det inte bara kan fungera som det ska. Jag får ju min lön den förste varje månad istället för den 25e som alla andra, varför det är så kan jag väl inte påstå att jag fått någon bra förklaring på. Men fine jag för lönen den förste.. men nej! Varje gång är det någonting som krånglar. Det har fungerat en gång. Så nu har det mailats fram och tillbaka och velats. Trots att jag flera dagar tidigare skickat in allt så har jag ännu inte fått min lön (för allas information så är det den 5:e idag).

Jo man kan bli lite smått irriterad på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0