sådär seriöst oseriöst

Helt slut i kroppen efter en dags shopping med mormor. Pallar inte gå sådär mycket egentligen, gillar inte att shoppa så egentligen men det är värt de när det är gratis ;) haha Fick mig en jacka (som vi köpte bara för den va så billig), en stickad tröja och en mössa! Mer än vad jag köpt själv på länge... ööhm.. nu lät det som en kråka är i hallen utanför mitt rum. Inte chill - går och stänger dörren - för mina ödlor låter ju ändå inte "krax"?

Men men, slänger upp lite bilder från igår nu. Och jag tänkte redigera dom lite men det fanns inte riktigt någon ork till det nu. Kreativiteten flöder ikke. Mina körkortsteoriprogram vill heller inte fungera och inte fjärrhjälpen heller.. undra vad de kan bero på? jävla h0rVista!



nu orkar jag inte mer.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0