Jag gillar listor

1. hur gammal är du om fem år? 24
2. vem var den sista du träffade?
Träffar; Daniel och brushan
3. hur lång är du?
Lång? 164, om jag har tur
4. vilken var den senaste filmen du såg?

Amelie from Monmarte (Om jag nu stavat rätt)
5. vem ringde dig senast?

Slezak såklart, hon är den enda som ringer mig. typ. :D
6. hur löd ditt senaste sms och till vem? "Självklart! Du ska inte med ut då?" eller ngt liknande från Johanna
7. vad är dagens planer?
rättelse; kvällens och jag ska få snacks & cola, titta på film och äta mat
8. föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa, jag har telefonskräck
9. är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? marriiiied
10. när såg du senast din mamma? Innan hon drog och tränade för en liten stund sen
11. vilken ögonfärg har du? Blågröntypkanskenågotannat-färgen. du vet
12. när vaknade du idag? Klockan 9:00!
13. har du nån gång hittat en katt? öhm.. jag har nog hittat många katter. Jag har hittat massa saker, men jag behöll inte allt för de.
14. vilken är din favoritplats? någon annanstans
15. vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16. var tror du att du befinner dig om 10 år? i skolan igen
17. vad skrämde dig som barn? Hm, inte mycket faktiskt. Ett tag trodde jag att hyenorna frpn lejonkungen bodde under min säng. Men dom var inte så farliga
18. vem fick dig att skratta senast? Daniel
19. är du för ung för att äga vinylskivor? nej de tycker jag inte :P
20. har du stationär eller bärbar datorn? Bärbar
21. sover du med eller utan kläder? det beror ju på om det är varmt eller kallt?
22. hur många kuddar har du i sängen? 6, ibland mer ^^
23. hur många landskap har du bott i? 2
24. har du nån gång spytt på fyllan? Ajjemään
25. skor, strumpor eller barfota?
BARFOTA <3
26. är du social? jo det tycker jag nog
27. vilken är din favoritglass? twister & piggelin
28. vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en lägenhet och resa
29. tycker du om kinamat? japppps
30. tycker du om kaffe? jaa
31. vad dricker du till frukost? Kaffe
32. sover du på nån särskild sida? japp :) fast ibland byter jag!
33. kan du spela poker? inge vidare
34. tycker du om att mysa? vemfangörintede?
35. är du en beroendemänniska? Det beror ju på men.. jo okej!
36. känner du någon med samma födelsedag som din? Haha, min kusin fast han är 6 timmar äldre än mig :/ och min syssling fast han är 1 år yngre än mig :)
37. vill du ha barn? en annan dag
38. kan du några andra språk än svenska? engelska såklart och en ringrostig tyska
39: har du någonsin åkt ambulans? nej men jag vill :P
40. föredrar du poolen eller havet? Havet :D
41. vad spenderar du helst pengar på? Sånt man kan äta och dricka :D
42. äger du dyra smycken? näpp
43. har du någon gång testat narkotika? vemvet? :O
44. vad var det senaste du stoppade i munnen? Baaaannaaan!
45. vem är den roligaste människan du känner? homer simpsson
46. välj ett ärr på din kropp? mitt nyblivna ärr som inte är ett ärr än
47. vad har du för ringsignal? *plip*
48. har du kvar klädesplagg från när du var liten? Säkerligen

49. flirtar du mycket? Bara med daniel :D
50. vart togs din profilbild för din blogg? På mitt badrum det är så bra ljus där (A)
51. kan du byta olja på bilen? Kan ju inte vara så svårt så.. ANTAGLIGEN
52. har du fått fortkörningsböter? nej, lite svårt utan körkort
53. vilken var den senaste bok du läste? Jag läser fyra böcker på samma gång, fast den senaste jag läste i var fear and loathinh in las vegas
54. läser du dagstidningen?
japp
55. prenumererar du på nån veckotidning? nej
56. dansar du i bilen? öhm.. nej?
57. vilken radiostation lyssnade du på senast? Vem säger att jag inte lyssnar på radio?
58. vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Någon kladd förut som jag inte kan förklara med ord
59. när var du i kyrkan senast? Förra sommaren när vi upptäckte Skaras domkyrka!

Kommentarer
Postat av: Rebecka-just me

fin blogg.!

2009-10-29 @ 22:20:24
URL: http://rebbeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0