Say what?



Wallah, jag älskar min nya BH ( say whaat? :O), min nya kojfisktisha, min mini plattång och mina nya kuddfodral om passade perfekt! Puss på det!  Tänkte försöka få upp klädhängaren sen ta ett bad as said.

Är inte helt fel att man kan få allt de här för under 2000 spänn? Jag älskar Ullared, men jag hatar att vara där med alla människor som inte har något vett i skallen över huvudtaget. Men det är värt det iallafall! Jag fick iallafall köpt

2 BH
4 Trosor
1 t-shirt
1 par leggings, 1 par byxor
1 cardigan, 1 tröja
1 stickad tröja och en låååång skjorta
1 plattång, 2 inpackningar, 2 kuddfodral, klädhängare, fotoalbum & hårfärg
AWESOOOOME!

Och här är Daniel när han inte tål kamerans bloxt samtidigt som han äter cheeseballs och under är min bitch sussie som spionerar på oss!



Kommentarer
Postat av: Rebecka-just me

ullared är bra men galet mycket folk!

2009-10-31 @ 16:44:30
URL: http://rebbeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0