me myself

om nom nom dricker te och myser med mig själv (dessvärre men de funkar). Blev lite grejer i stan förut. Rengörning till ansiktet, handkräm så min händer överlever vintern! och sen köpte jag ett par lila (ja dom är lila med de syns inte) strumbyxor på åhlens och då ska dom jävlarna praka på mig läppglans också :/ haha! Men men så mycket har jag inte köpt på samma gång på länge! Sen träffade jag Jessika och fikade å käkade macka med lax och pepparrot, gött som fan! Där kom idrottsrabatten till hands också!

Sen kom lilla Sofia Björk hem till mig och fixade mitt hår. Redigt gott och de blev nice :D Så rekomenderar er att klippa er hos henne ;) Så idag har jag haft en dag för bara lilla mig och tagit hand om mig själv. För imorse kändes de lite jobbigt och jag visste inte vart jag skulle ta vägen riktigt men nu känns de ganska myspys.





Kommentarer
Postat av: Elin

Uh, låter mys hörru! Hm,. Sofia Björk asså.. Det kanske hade vart ngt nästa gång jag ska toppa håret. Brukar ju aldrig klippa någon frisyr så känns så onödigt att gå till frisör. KAn hon färga också? :D

Btw, you look hot!

2009-10-07 @ 23:54:46
URL: http://elillin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0