Ett sånt där tråkigt inlägg

puuh, nu ska jag skriva ett ytterst ointressant och tråkigt inlägg. Jag har spenderat hela morgonen.. och nu överdrev jag. Jag sov nästan till 11:00 och efter de gick jag upp och började städa och plocka. Som sagt har jag blivit hemmafru i familjen nu. Eftersom jag är en fattig student som bara går hemma och drar (jag har faktiskt ett jobb, men det är timanställning vid behov och nu har det varit väldigt lite). Så, mina kära päron vill ju naturligtvis att jag ska bidra lite till hemmet så tanken var först att jag skulle paya dom X-antal spänn i månaden som en liten hyra. Men nu har vi dealat lite och kommit fram till att om jag tar hand om lite grejer så blir det en mindre summa än tänk, kanske ingenting alls. Beroende på vilken inkomst jag får varje månad. I like it, faktikst.

Så, nu ska jag snart ta och gå ut på en promenad - som vanligt! Kameran får dock ikke följa med, den är så stor och tung med teleobjektivet och min käre envise far blir nog sur om jag byter ;) Så nu ska jag försöka se respektabel ut och ge mig ut i allmänheten.

SEYA
Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0