Fail Fail

Baah, hade tänkt roa mig med att redigera lite bilder från Afrikaresan förra vintern men gick inte att få bilderna till min dator. Eller rättare sagt mitt tålamod orkade inte tillslut. Kom på det att det finns en hel del nice pics därifrån, men ja är inte så svårt att få bra bilder där. I Sverige däremot är det en jävla utmaning, i Afrika är ju det mesta så otroligt vackert från vilken vinkel som helst. Typ.

Min hand gör ont igen, så det blir knapra lite alvedon tror jag. Försår inte hur den kan verka när det svider men tydligen - och jag klagar inte. Däremot klagar jag nu när Per Gessle tror han kan göra comeback med rocklåtar, ännu mer vill jag klaga på pappa som lyssnar på det. Nackskott!

På onsdag har jag Mormor-dag, mormor är bäst! Hon ska köpa någonting till mig för att jag hjälpt henne med datorn säger hon. Egentligen är det jag som borde köpa någonting till henne för hon är så bäst. Tänkte att jag ska ge henne något fint någon dag, förstora ett foto eller så. Tihi.





Sitter och funderar på om man skulle börja plugga något roligt, men sen kommer jag på hur jobbigt dom verkar ha det. Och jag är nog ganska nöjd med min närvaro förutom att jag skulle vilja ha några fler klirr i kassan. Så jag slutade fundera på skola ganska snabbt.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0