hannibal lecter & självmedicinering

jag gillar att se filmer om och om igen. Det finns alltid något nytt att upptäcka, som nu. Upptäckte att när Hannibal Lecter i slutet på filmen hugger av Clarice hand med en körryxa, så fäller han en lite tår. Man ser det knappt, men den är där och precis efter det så säger han "This is really gonna hurt". Den sista scenen på filmen är dock ännu bättre. See for your self.



Jag skulle så gärna velat ha en påse kukkelemukkmedicin men det enda jag kan erbjuda mig själv är en karta alvedon och hostmedicin, mums.. Om jag hade kunnat hade jag slängt en whiskey på det också för att dämpa lite. Det är nog den lämpligaste och mest effektiva självmedicinering. Om man håller sig till ett glas vill säga.

Det är fan fredag imorgon har jag kommit på också, awsome!
Hoppas på att det blir bröllopsfotografen imorgon istället!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0