Kokain, pessetunneln och Stig-helmer

Huvudet bankar och jag vill bara dricka kaffet men de är waaytooohoot för mig just nu. Haha, vaknat upp några gånger inatt och undrat "Vaihelvete?". Mina drömmar har varit helt fucked, inte så ovanligt egentligen men. Först var jag och Daniel med mera hemma hos random i någon säng och så kom det några små flickor med en bricka kokain och jag sa att det kanske inte va en så bra ide men det slutade ändå med det, sen ja blev det hel knas. Efter det skulle en jädrans massa folk gå till någon slags ö, det var ungefär som en gympalektion och läraren skrek åt oss och visslade med vissel pipa. Vi skulle dyka efter någon, ja jag tror det var ett lik, lärarens lillebror kan de ha varit.

Efter det så blev det helt plötsligt nyår och jag hoppas att min nyår blir bättre än så. Tydligen så var vi på någon fest och alla gick i par förutom jag, kände mig lite ledsen och övergiven. Upptäckte sedan att vi stod i "pessetunneln" i Gbg och ja sen va det Gott nytt år. Jag hade tagit på mig ett förkläde och låssades jobba där för att få någonslags förmån men sen var jag tvungen att jobba igen. Det var ju nämligen så att Stig-Helmer (ni vet sällskapsresan) skulle ha en affisch av mig. Klämde mig ur pessetunneln och gick mot hans hus samtidigt som jag pratade med hans manager och slet av mig förklädet. Väl där bodde han i någonslags fiskebod och han pratade så lågt att jag aldrig hörde vad han sa. Han hade två katter av någon konstig sort som han försökte förklara för mig men det gick inge vidare. Han bjöd på Buffe mat och ville inte alls diskutera affischen vid maten så vi skulle ta det sen. Men något sen blev det inte för då ringde min klocka!

Sådeså, jag ska till arbetsförmedlingen sen, wiio. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0