kuddar

Jag älskar kuddar! Genom bloggen "husligheter" tittade jag in på H&Ms vårkollektion och fick även upp ögonen för en designare som heter Julie Verhoeven, fina illustrationer! Hittade inte guldnallen, eller kudden med guldtext på HMs hemsida så drar slutsatsen att det är Julies verk! I vilket fall som helst så hade både kudden och nallen passa så jävla bra i min säng! Har förresten ändrat lite på mitt soffbord, jag har inte haft ett riktigt soffbord eller soffa heller för den delen så har fått vara lite kreativ själv! Använder en trälåda som det står "nitroglycerin aktiebolaget" på som jag hittade i källaren! haha :D Riktigt cool men lite ringsotig kanske :P

 

Har kommit fram till att det är dags att köpa ett closeup filter till kameran nu snart också, jag gillar ju närbilder mest av allt och har fått dras med pappas teleobjektiv nu aldelles förläng. Men han tänkte köpa ny kamera nu. Ganska onödigt tycker jag (har en canon eos400), nöjer mig verkligen med den men det är till min fördel eftersom vår kamera behöver någon annan som tar hand om den ;) Här kommer förresten en bild som jag inte fick in härom dagen. Men nu ville det fungera!

 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0