mikael söderlund was here



För er som inte vet vem det är kan ni läsa lite om han här (är sådär otroligt kreativ och länkar wikipedia). Iallafall i like ovanstående konst! Tänk om jag hade kunnat sticka, då hade jag också sprungot runt och gjort kläder till lyktstolpar som ser så kalla och frusna ut på vintern! Är ju ganska naturligt att den här sortens konst dyker upp just på vintern, annat vore för mig ganska ologiskt? ;) Synd att detta inte nått thn .. Yet :O Det kommer det kommer, vi får ha lite tålamod.

Godmorgon förresten, idag är jag med i skräplokaltidningen och svarar på en fråga om polisen "Tycker du att polisen bör vara mer synlig" Mitt svar, i tidningen, blev "Ja, ser man poliser ute så känns det tryggare", mm nog. Synd att han inte tog med nästa mening som jag sa också. Att det förebygger brott. Men då kanske ni sitter där och tänker, men graffiti och sånt som bilderna ovanför då? Det är ju brott? NEJ det är KONST!

Over and out
Höglind

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Eller hur, och att läkemedelsföretagen tjänar pengar på att skrämma folk och länder MÅSTE köpa in värdelöst vaccin. Och all handsprit som säljs... hrrrmmm

2009-10-23 @ 12:44:58
URL: http://ayae.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0