sömnlösanätter

Ysch, min rygg och mitt huvud bara värker. Min kropp bara kan inte slappna av och somna. Jag får helt enkelt lägga upp kuddar mot min rygg och låssas! Haha, det kan ju faktiskt fungera. Nej men jag har faktiskt lite problem med detta jävla sovandets - när jag är ensam. Förresten glömde jag nog säga att helgen vart nice, tonvis med godis i fredags med my love och till Jessika igår. Sen blev det utgång, inget jag hade förväntat mig men de va kul ändå. Är ganska trött på backstage och ännu mer trött på att Olearys har 20årsgräns på nya stället. Men håller med 18åringar bara super och slåss ;D haha

Inga pics har jag heller, precis innan vi gick utanför jessikas dörr sa hon "Vi tar med oss kameran!" och letade upp den. Men med kom den inte så bildlöst blev de! Men nu ska jag ta och fixa min kamera snart! Iallafall en sladd.. förstår verkligen inte hur min usbsladd kan ha försvunnit? xD Nu blir det mer midsomer murders

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0