stolt med människa!

Idag har jag varit världens snällaste människa! Efter arbetsförmedlingen så gick jag in till stan och strosade lite. En kille (äldre man?) med brytning kom då upp till och frågade vart biblioteket va så jag visade honom och pekade glatt. Sen när jag gått vidare ser jag honom igen vid allén där han gick och såg vilsen ut. Så jag sprang fram till honom och visade honom vägen till bibloteket så han hittade rätt! Och han va såååå glad och tackade jätte mycket! :D hihi så nu känner jag mig som en bra och stolt medmänniska och kan leva på det ett tag!

Arbetsförmedlingen gick jätte bra, känner inte att jag behöver någon hjälp med själva sökandet av jobb. Jag tänker att om jag inte får något så blir det ju kanske ändå lite klirr i kassan genom dem :P haha men en väldigt bra och trevlig handledare så nu kommer jag ju gå dit igen iallafall, annars hade jag antagligen inte satt min fot där igen. Så nu ska jag kolla lite mer på jobb så får vi se om det blir bra de här! :P

Over and out

Kommentarer
Postat av: Alexandra

NEJ HAN SKA INTE PRESENTERAS FÖR NÅGON GALEN SLÄKT :D (om din kommentar om att presentera J för släkten ;P)

2009-10-19 @ 17:18:12
URL: http://ayae.tk
Postat av: Alexandra

Hela tjocka släkten får inte plats i min lägenhet tyvärr... går det bra om ni står på en rad ute i korridoren? Ni kan få gå in två och två och korsförhöra honom. Funkar det?

2009-10-19 @ 17:34:29
URL: http://ayae.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0