utklädnad?

Är det meningen att man ska klä ut sig idag kom jag på? Hade en tanke om att det nog inte skulle vara så svårt men nu när det är dags så blev det inte så lätt. För man vill att det ska vara så men ändå inte så, inte för mycket men inte för lite och tråkigt men inte galet. Eller? Är det bara jag som svammlar som vanligt? Iallafall så hämtade jag fram min poildräkt och hittade lite peruker.. Men det är ju ändå halloween så då borde man ju klä ut sig till något.. halloweenigt som typ, vampyr eller djävul. Jag hade ett par djävulshorn en gång. Undra vart dom tagit vägen?

Va komplicerat det blev nu helt plötsligt också, och inga pengar har jag heller xD DOH!
Får ta och låna lite cash helt enkelt. Det suger att få lön den 1:e..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0