varfördedå?

Nej, idag gick det inte speciellt bra på körlektionen. Klarade av att fickparkera jätte bra och att parkera i allmänhet och så men jag kände mig lite förvirrad. Tanken va ju idag att vi skulle gå igenom allting lite snabbt, som ett lite miniprov. Men va inte helt med om man säger så idag, haha. Så vi kör samma på torsdag igen sen nästa vecka (tror jag har lektion då) så tar vi det sista innan finslipet typ :P så det är inte så lång tid kvar nu!

Satte mig lite förut också med teori.. fyfan ta stoppsträcka! Jag orkar inte sitta och förstå matte igen, jag vet ju att det är jätte simpelt egentligen men efter att inte ha räknat, ja något över huvud taget i två år så blev det lite virrigt. Men det är väl inget annat att göra än att läsa, för man vet ju inte om det kommer på provet eller inte. Saken är den att jag skulle ju kunna lära mig det utantill MEN problemet för mig är att jag vill veta ALLT och VARFÖR det är som det är, allting från grunden! Därför går matte inte ihop någonstans för mig, för det känns som ett stor påhitt alltihop när ingen lärare har kunnat förklara varför för mig.

Hade iallafall en trevlig fika med Fredrik förut och hängde med han hem till hans nya studentlägenhet också :) Såg nice ut och va faktiskt bättre än jag förväntat mig! Han bor på 16:e våningen alltså längst upp i Trollhättans högst höghus :P Så såg hela stan och va lite farsinerad av det ett bra tag ;) haha

nu måste jag städa, kuwl.. xD

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0