Sjukhus, rån & sex

fredag imorgon, det känns inte lika speciellt längre. helg som vardag, samma skit. Jag jobbar ju men inte varje dag. Eftersom jag oftast jobbar hemifrån kan jag ändå dra vart jag vill och göra samma sak som på helgerna. Så, frågan är vad det blir för slutsats av detta. Jag tippar på att istället för att helgen är det speciella och de man längtar till så är iställer varje dag speciell :D

Imorgon ska jag dock till sjukhuset och röntga lungorna - äntligen! Som jag sagt tidigare så hoppas jag att dom hittar någonting. För hittar dom ingenting så kommer ju ingenting fortfarande att besvära mig. Någonting är bättre än ingenting, i detta läget. Jag kan inte riktigt förstå hur allt bara kan komma så plötsligt. Jag som aldrig tidigare varit sjuk eller någonting. Sparades allt till en period och exploderade och nu kommer allt efter vartannat.

Visst kan man inte annat än förundras över rånet? Jag bara är tvungen att ta upp det, det är ju verkligen som i en film. ex-militärer som planerar ett rån i minsta detalj, fördröjer polisen med bomb så att dom inte hinner ifatt dom. Helt otroligt måste man ju erkänna. Kommer bli spännande att se hur de går för snuten att utreda saken, om dom ens kommer göra det.

Men iallafall, imorgon blir det invigning för "More than love" (sexaffär i Trollhättan, ungefär som lustjakt.se). Dom har flyttat till nya lokaler och vi har vip så får se vad det ger med sig ;) hehe, kanske för köpt något nice om man får det till bra priser förstås! Är även invigning för Olearys nya lokaler, men tyvärr läste jag att det var 20 där, synd för min del :( Men man vet aldrig vad som sägs vid dörren!

Over and out




och ja förresten, jag är helt kär i dom här sofforna (sydney)
Lila tack! Julklapp? ;) haha

Kommentarer
Postat av: melida

nänä inte fikat me mig inte :P men smyg reklam med länk ser jag,.. din fuling :P haha

2009-09-25 @ 04:24:26
Postat av: Ema

shit vilka snygga soffor! den lila skulle passa utmärkt i mitt lila vardagsrum ^^ dyra?

2009-09-25 @ 13:00:07
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

oj shit :O för en del (med ett armstöd) bara då eller? haha, ja nästan värt det om man bara hade haft 15 000 så ;)

2009-09-26 @ 19:48:37
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0