fjollig

Fan jag behöver verkligen fixa glasögon nu. Börjar bli lite smått jobbigt och huvudvärken börjar komma titt som tätt. Kul då att jag inte har råd. Eller, man får väl de nu när lönen kommer (eftersom jag får den den 1:e och inte som normala folk den 25:e -Cp!) men man vill ju inte spendera hela lönen direkt och inte ha något över. Tänkte ju lägga undan och spara massor i mitt fina nyöppnade sparkonto.

Helt plötsligt förresten så va klockan tolv, tre timmar bara försvann idag. Har ingen aning om vad jag gjort som tagit så lång tid? Druckit kaffe och läst tidningen, duschat och plockat ur diskmaskinen. Thats it, de ska väl inte behöva ta tre timmar? haha, får väl se hur fort resten av dagen går nu.

Jag längtar förövrigt ihjääääl mig efter min lilla pojke! Jag vill köpa hundkorg, halsband och mat och tandborste och gud vet vad till min pojke som jag ska ta så bra hand om. Gud va fjollig jag känner mig jag vill bara skämma bort honom och bygga staket och springa i skogen med honom och tävla i lure crosing. NU NU NU! Funderar på att gå i ide tills Januari. Baah nej jag får väl ta min vanliga lunchpromenad nu vid ett tiden som jag alltid lyckas komma i väg på. Kameran kanske får följa med. Fast nej, jag har nog fotat allt som går att fota häromkring, vill åka någonstans och ta underbara foton. Sånna som man kan betala flera hundra för att få utskrivna på canvas.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0