förvirringx2

Sitter i min stora säng och upptäckte nu att klockan var tolv, shit vad tiden bara försvinner ibland. Jag har suttit och kodat, hjälpt Elin med hennes blogg! Tycker verkligen att de är roligt att sitta och pilla med alla koder och fixa & trixa hit och dit, inte för att jag är så bra. Det som är roligast är hur saker blir som man ville att de skulle bli men man vet då fan inte hur man gjorde. Lite charmigt.

Idag har vi varit på middag hos lilla mormor som blir 68 imorgon (eller ja idag). Alltid lika intressant att se hur äldre förändras, ibland kan det gå snabbt också. Nu har min kära lilla morfar börjat bli lite förvirrad tror jag, han har i och för sig alltid varit lite sån. Ungefär så som jag är ibland, så det går ju i släkten. Det kan vara en sån enkel grej som mat. Morfar har verkligen verkligen vägrat att äta kyckling, för att han tror att det är farligt och att han ska bli sjuk. Vilket var för flera år sen men han kan verkligen inte släppa det, och det är naturligtvis kopplat med fågelinfluensan som var. Men nu när Svininfluensan är på tal (så jävla mycket för övrigt, jag blir nästan arg på mig själv för att jag tar upp de) då är det bara fjanterier enligt honom. Så uppenbarligen har han något emot fåglar.

Känner mig lite smått vimsig nu också efter hostmediicinen jag fick utskrivet xD Men ja de är ju sånt man får ta när man hostar, längtar efter att få komma tilö sjukhuset och röntga lungorna! Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0