Fotopromenad

Varit ute på en lunchpromenad med kameran nu för en stund sen. Sitter och tittar på "Den stora resan" på 1an. tre familjer som är i bland annat Namibia. Eftersom vi va där (bland annat) nu i vintras så är det extra intressant, till och med min käre lilla fjortisbror tycker de är kul att titta på. De tror jag iallafall, eller så vågar han bara inte säga till stora stora syster att byta kanal ;)  Måste verkligen åka tillbaka till Afrika snart, det finns så mycket att se och göra så det är helt otroligt. Det är det absolut häftigaste jag gjort! Speciellt att hoppa fallskärm ;) Att ha varit vid victoriafallen är också riktigt maffigt. Eller ja, det finns så mycket. Vi va ju där i en månad.

Ett av fotona jag tog  förut, lite smått redigerad.




Förut fick jag sms från Johanna "Vill du hänga med på poledance nästa vecka?" SJÄLVKLART ville jag de :D Så nu har vi bokat pass ;) Fick va tidigt ute eftersom de va väldigt populärt, haha. Fanns 50 platser och mer än hälften va redan bokade! Fan va coolt de kommer bli :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0