grymt!

fasen va kul de va igår, mycket roligare än jag förväntat mig faktiskt! Vi fick använda oss av skivstångar som man har med vikter under andra pass. Tränaren hade mycket energi och de va ja som sagt skitkul! Skulle dom fortsätta med de skulle jag lätt hakt på, tyvärr finns bara poledance närmast i Göteborg tydlige vilket är lite synd. Men det kommer nog förhoppningsvid tillbaka till sportlife inom kort eftersom de va så uppskattat av de flesta!

Idag blev det övningskörning i stan, gick hur bra som helst och nu är jag inte lika nervös inför halkan. Dom flesta klarar det ju, det är väl just de som är pressen också. Det är ju inte lika illa att kugga teoriprovet som halkan för den är ju så lätt. Så det är pressen över att inte vara den 1% som kuggar halkan. Bläu!

Skrivit in mig på arbetsförmedlingen idag också så att man kan få lite mer cash någon gång och dra härifrån och skaffa eget! Men jao nu blir det helt enkelt plugga teori.. inte det roligaste men måste ju göras.

over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halkan är skit enkel de enda sättet du kan misslyckas på är om du inte gör uppgifterna vilket är att hålla rätt hastighet. och tja, de är meningen att du ska misslyckas typ. De vill att du ska träffa alla hinder så du känner på hur de är att halka med bilden så tja kör som om du dratt en halvt flak innan så.

Lycka till :P

2009-09-30 @ 19:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0