Helt slut

Nu är jag helt slut efter att ha kört och varit med mamma på Överby. Fixat lite grejer, köpt syrsor & larver till Odjuren och färg till håret. Så ska ta och måla om mig, om en stund. Nu måste jag varva ner en skvätt och det gör man med en kopp Chai te tror jag. Eller nej jag är säker på att man gör det.

Hoppas på att det blir Bio ikväll, tyvärr blir det nog i Vänersborg om dom andra får bestämma. Jag vill verkligen se den i på bergakungen i Göteborg. Vbg är ju bättre än i Trollhättan men de går verkligen inte upp mot storstaden. Så de så.

Dessutom är det fortfarande väldigt lång tid kvar till Januari.
Det börjar bli höst.
Jag måste åka någonstans varmt. Snart.

Over and out

Kommentarer
Postat av: - H*

- DÅ ÄR VI TVÅ !

2009-09-04 @ 17:37:55
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0