hokuspokuskappor

Vaknade helt av mig själv för en halvtimme sen (8:30), tror jag drömmde någonting och ryckte till. Har gjort det hela natten nämligen, kanske hört något? Jag vaknade mitt i natten och tänkte stänga av xboxet som låter (kan ju varit de, fast jag brukar ha på de så borde vara van) men så kom jag på det då att nej, jag kan inte gå upp och göra de för då väcker jag elin som sover på soffan! .. Elin sover inte på min soffa? Jag var verkligen helt övertygad om det igår! haha, snacka om att drömma i vaket tillstånd. Iallafall så ska jag ju träffa elin idag och ta en fika :P

Blir banken idag också, blä för att sitta och vänta där och prata med någon bankidiot. Det är nämligen såhär att jag inte fått min kod till min internetbank, dosan däremot den har jag! Det skulle inom en vecka komma en kod så att man kunde börja använda den. Men de har inte kommit, nu var de ju ett jävla tag sen jag fick dosan. Men nu har jag fått tummen ur!

Ett av jobben jag sökte igår har bekräftat att dom ska läsa min ansökan iallafall!
Vem vet, man får ju pröva ;D Vore så skönt med något litet extra! Fick tips om en lägenhet förut också. En 2:a 53kvm nära stan för cirka 4000 i månaden. De hade inte varit helt fel! Tillgång till trädgård också!

Men jao, dags att läsa den meningslösa morgontidningen, göra lite mer kaffe och kanske få i sig något ätbart!

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0