inglorious bastards



Pink - Sober - grymt bra låt!

Väntar på att vi ska dra och kolla på Bio. Så har underhållit mig med att färga håret och försökt få min webcam att fungera. Inte för att jag tror att jag kommer ha någon användning för den gammla skiten men vem vet, de kan ju vara bra. Som nu till exempel när pappa tagit kameran och jag inte har någon sladd till min så jag kan ladda över bilderna xP Ska ta och gå till, va de Siba? och fixa en ny till den eftersom den tydligen verkligen inte finns här.

Well jag har väldigt höga förväntningar på inglorious bastards så nu får den fan se till att va bra. Jag ska ha en massa godis också och gluffsa i mig! Förresten så har jag fått lite ordning på rummet nu så de börjar arta sig iallafall. Kom på de att, hur ofta tittar jag på film från soffan? Så ja fuck it helt enkelt.

NU längtar jag till godiset!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0