justmyluck

tycker att det känns lite tyst och ensamt här i källaren. Tittade precis på filmen "shrink", ganska sorglig film med ett inte allt för glatt slut. Det kan ju vara det som gör att mitt rum fylls med samma känsla. Jo så är det nog eftersom jag inte kan komma på någon annan anledning till varför det skulle vara så. Har fått lite Kevin Spacer nojja nu och tycker att han är jätte bra skådespelare. Han var huvudpersonen även i den här filmen och i K-pax som jag såg igår. Idag var det däremot ombytta roller, hans tur att vara psykologen.

En välbehövlig fika blev det idag med Elin och Denise. Innan det fick jag nästan en chock, tappade iallafall hakan ner till knäna när jag kom in på Swedbank för att fixa internetbanken och de va ... helt tomt, i princip. Jag gick fram, tog en lapp och efter en minut var det min tur. Ungefär så lång tid som det tog för mig att gå innanför dörren och fram till kassan. Hjälp fick jag också.

Vad är de här? Det bara funkar, allt bara funkar. Jag klagar inte, absolut inte. Det är bara så att när allting går så himmla bra så känns det inte riktigt rätt. Det känns som att snart, snart händer någonting hemskt. Konstiga tankar. Jag har till och med målat mina garderobsdörrar efter flera år. Tog den sista färgen.

Det räckte precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0