Kedjor=tjockahallickar

Sisådärja, varit på körskolan och nu kommit hem för en stund sen och duschat. Nu blir det däremot inte alls lika mycket chill som jag trodde jag skulle ha tid med, klockan 17 bär det av till skolan igen för teori i en timme. Sen däremot, då kan det chillas, om jag inte fått massa jobb då.

Idag känner jag ett litet hat, eller nej ett ganska stort hat. Fast inte mot någon person utan mot någonting. Jag blir helt illamående bara av att se det. Tighta halsband och kedjor, speciellt på killar. Jag kan bara inte annat än att tänka på Estländksa tjocka hallickar med kort hårfäste och för små kläder. Jag ryser bara av att tänka på det, nästan sådär så att jag inte vill prata om det. Kedjor är så avtändande så det finns inte för mig, blääuuä. Är nog nog pratat om det nu men idag dissar jag tighta halsband och speciellt kedjor!

MEN jag har faktiskt köpt min första parfym idag, min första i hela mitt liv (Jag räknar inte dom där för 30 spänn på Ica). Jag vet inte vad det är för något eller så men den luktade gott och var ganska billig iaf, räcker fint för mig! Här hade vi en bild på den till och med.



Well nu ska jag gå och kolla om vi har en häftpistol, har vi de så ska jag snickra lite.
Eller ja jag snickrar nog lite ändå så får jag fixa en häftpistol tills senare!
Sådeså, lite kaffe på de blir det också!









...


Kommentarer
Postat av: Melinda

Åhh de va den som finns på lindex som vi såg ?

2009-09-08 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0