långdag

Blev en jävla lång dag på jobbet idag, slutade halv sex. Men det var väldigt produktivt. Fått färdigt vår broschyr nu och lite andra grejer är fixade. Sen har vi klistrat klistermärken på påsar, 200 hann vi med idag, ska göra 400. Fast dom får klara det utan mig imorgon. Har kommit på det att jag ska nog gå till jobbet istället för att sitta hemma iallafall två ggr i veckan, vilket ger mig lite mer cash eftersom jag oftast blir kvar där några timmar då. När man är där kommer man alltid till hjälp - bra för mig, dyrare för Da boss.

Det är ju så det fungerar, man måste va lite framåt för att få jobb. Har ju även sökt ett annat jobb nu, en homeparty grej. Får se hur det går, det är ju bara på Fredagar och Lördagar i princip i sånnafall. Tycker verkligen de skulle vara skit roligt att göra. Synd att dom kräver kärkort bara, jag som nästan är där snart. Jag skrev ju naturligtvis inte att jag hade/inte hade körkort i mitt brev till dom. Skulle det vara så kan jag fixa skjuts/ta bussen de första. Sen kommer det inte ta lång tid innan jag kan köra själv.

Har fått tid på sjukhuset nu också så nu ska det röntgas den 25:e september, gick otroligt snabbt. Allt mitt hopp om sjukvården i sverige hade änna försvunnit, men likt västtrafik så har hoppet nu gått upp! Jag hoppas faktiskt att dom hittar något, det vore värre om dom inte gjorde det. För då skulle det fortsätta ändå. Ja och tills dess får jag fortsätta svepa hostmedicin!

Kan inte skriva i word längre heller, måste ha produktnyckeln. Vet inte vart alla papper är för datorn. Eftersom jag fick word med datorn måste ju nyckeln ligga här, någonstans, men som vanlilgt that's me - allt försvinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0