Psykisktsjuk?

:( När jag väl tänkt köpa något så funkar det såklart inte. Suttit och funderat, det fanns bara i L kvar men ja tänkte att de kunde vara snyggt med en stor t-shirt. Blä mitt kort fungerar såklart inte att köpa med. Sikka problem Jag blir alltid lika förundrad över hur man kan klaga över något så patetiskt? haah!

Whatever, jag har haft en great dag i övrigt! Jag har dessutom upptäckt att om man går runt och ler, jag är allmänt lycklig och strosar runt på gatorna. Då tittar folk på en som om man vore sjuk. Hade man varit med någon annan och gjort samma sak då hade ingen brytt sig. Jag var ju såklart tvungen att le mor allt och alla idag, inte bara på grund av det utan jag va helt enkelt bara jävligt lycklig efter att jag fått köpt min tomatsoppa och Coca cola zero på ica. Två personer som jag mötte log tillbaka mot mig. Alla andra trodde nog att jag var psykisktsjuk och gick och skrattade tillsammans med mitt andra jag. Haha, tänk om någon hade ringt snuten och sagt att de va någon schizo tjej ute på gatorna! Det skulle inte ha förvåntat mig. Synd att mamma inte jobbade idag då, får fixa lite bättre tajming nästa gång (vad pratar jag om? vaddå nästa gång? ääh)

Over and out

Kommentarer
Postat av: - H*

- det är fint med stor t-shirt, trust me!

2009-09-23 @ 16:47:06
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0