Somnaaldrignykter

Åt precis massa mat som jag råkade spilla ut över hela mig xD hahaha, verkligen allting på hela tallriken hamnade i mitt knä och på soffan, öööverallt! Men jag är inte kräsen så skyfflade upp det på tallriken igen och käkade! :D och gott va det!

Nu kollar jag på Notorious, verkar vara en hel grym film. Har en liten känsla av att jag har sett den förut men jagkan inte sätta fingret på det, och som tur är kan jag inte förutse händelserna i förväg. Tänk vad tråkigt livet skulle vara om man kunde se in i framtiden. Eller ännu värre, se saker, hemska saker, och inte kunna göra någonting åt det. När jag var liten önskade jag alltid att jag kunde de, eller höra andras tankar (fast bara när jag ville förstås). Men herregud vad jobbigt det skulle vara, varför skulle jag vilja höra vad folk tycker och tänker om saker, om mig. Man skulle nog inte klara av det, ja det är väl dom sitter sitter på psyket.

På tal om psyket så vill jag verkligen se "Shutter Island", den verkar vara så otroligt bra. Min sorts film.
Och bara för att reta mamma lite mer (som läser min blogg ibland) så lägger jag upp den här videon med Las palmas. Var från den här låten jag tog mitt blogg namn. Lyssna så märker ni!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0