Sunes jul

Nu sitter jag och kollar på Sunes Jul, haha. Dom är ju helt kaos, sån nostalgi att titta på. Annars har jag suttit och pillat och grejat lite inför att Daniel kommer hem från jobbet. Har städat hans rum och fixat lite annat ;) Klockan tre blir det kalas här hos honom med släkten.

Vet inte riktigt vad jag ska göra här, känns som att man inte kan göra något riktigt. Fast det kan jag ju egentligen det är mest bara jag som är lite feg. Nu tycker jag att klockan får gå lite snabbare så att vi kan kalasa & så att Daniel kommer hem!

HAHA Sune är så rolig. Han leker med dockor med Sofie som han är kär med och det är dödshemligt! För tänk om hans killkompisar skull komma på honom? Hahaha, super bra är det (Y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0