Valp till hösten?

Imorgon ska vi äntligen till en uppfödare och kolla på hundar, Basenjis! Gaaaah är helt över lycklig över att äntligen få träffa rasen, som jag längtat! Förhoppningsvis faller mor & far lika mycket för dom som jag gjort och så får vi en liten valp till hösten. Blir som en liten flicka och kan knappt sluta fnittra av att titta på dom, dom är ju så söta? Ingen kan ju fan säga emot mig iallafall, den som gör de ska få kuk :/




De här är bilder från uppfödarens hemsida (www.Karimba.se), som vi ska till imorgon. 


Jag är sjukt sugen på öl också. Nu dock blev det ett glas vin eftersom de va det enda som fanns :/
Men inte fyskam de heller inte. Eller ja de är ju alltid något. HAde jag haft slödrick hade jag tagit
mig en grogg i min ensamhet. Haha, så de så! 

Förresten så va det inte så smart att dra upp avskärmningen jag pratade om.
Jag behöver nämligen spika fats den i taket (gardiner) & jag hammrade mig på tummen :(
Så nu är det väldans synd om mig också, fast det verkar det bara vara jag som förstår :P

 

Kommentarer
Postat av: ♥ TereseErica ♥

jättefina hundar!

2009-09-01 @ 23:17:18
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: Alexandra :)

Åå de e domdär sötisarna som skäller så skumt va? :)

2009-09-02 @ 11:53:21
Postat av: Diana

Sikka små sötisar ^^

2009-09-03 @ 11:04:32
URL: http://dianasomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0