Break your heart and raise a glass or ten

Fick bytt kameran igår, så nu har jag en splitter ny digitalkamera :D Självklart fick jag en mycket nyare och mycket bättre - beacasue I'm awwwesomme. Råkade (tydligen -vem fan minns?) göra sönder kameran min på studenten, eller va det balen? Ja ja, kommer inte ihåg det enda jag vet är att den inte funkade efter den helgen :P

Any whuu så har jag träffat Alexandra idag som jag inte sett på år å dar (true story, tror vi träffades förra sommaren?). Käkade Thai-mat, drack kaffe. Först satt vi hemma hos mig medans vi käkade frukost, och ja det är förövrigt det enda jag gjort idag: Ätit! Så tog hon upp mina glasögon och frågade:

Alex2: Men vafan Sofia hur kan du se något med dom här?
Jag: Hö hö hö dom kanske är lite smutsiga..
Alex2: Ja va fan har du gjort med dom? Doppat dom i mjölk typ!?
Jag: Hahaha näää... eller vänta lite HAHA JO!

Jodå, jag har lyckats doppa mina glasögon i mjölk. Och glömt bort det, undrat vafan felet var.
Nu har jag på mig dom igen, mjölk-fläckarna är kvar. Funderar på att aldrig ta bort dom.

Jag är såå rolig, typ
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0